Használja a Google keresőjét? Egyetlen hiba, és azonnal ellophatják minden adatát
Újfajta módon próbálnak a hackerek hozzáférni a Google keresőjét használók személyes adataihoz, így egy ártalmatlan keresés könnyen komoly problémává válhat.
Újfajta módon próbálnak a hackerek hozzáférni a Google keresőjét használók személyes adataihoz, így egy ártalmatlan keresés könnyen komoly problémává válhat.
Úgy tűnik, valósággá válhat az, ami eddig csak szóbeszéd volt, és a Google-vezetők rémálma: feldarabolhatják a céget az ellene zajló trösztellenes per részeként. A lépés célja, hogy valamelyest mérsékeljék a keresőóriás piaci erőfölényét.
Az Európai Unió több országában is tesztbe fog a Google, hogy megnézze, mivel jár az EU-s kiadók híreinek eltűntetése a keresőből.
Hamarosan beszélgetni is tud majd a Google-lel, a cég már teszteli azt az új funkciót, ami hasonlóan fog működni, mint a ChatGPT megoldása.
Bár 2024-ben még mindig éles viták zajlanak arról a közösségi médiában, hogy Magyarországon „nem halloween van, hanem mindenszentek”, a Google-ben most megjelent egy kis játék, ami előbbihez kapcsolódik.
Egy keresőmezővel kevesebb lesz hamarosan a Google-ben, jelentette be a vállalat. Hasznos, ám nem túlzottan ismert funkciótól kell búcsúzni november végén.
Nehezebb dolguk lehet a jövőben az átverős weboldalaknak, a Google ugyanis a kereső találati oldalán jelezheti, hogy melyik oldal a megbízható.
A mesterséges intelligencia válaszaiba is becsempészi a hirdetéseket a Google, de úgy tűnik, jelen állás szerint csak a témába vágó ajánlások fognak megjelenni.
Ilyen nincs, és mégis van: a saját hirdetési rendszerének csapdájába esett a Google, és simán megtörténhetett az, hogy a cég nevével éltek vissza a kereső kiemelt hirdetései között.
Négy év után ítélet született az amerikai Igazságügyi Minisztérium által indított perben, mely súlyos következményekkel járhat a vesztes Google-re nézve.
Hamarosan mindenkinél visszatér a többoldalas keresés a Google-ban, miután a cég kivezeti a folytonos, végtelen görgetési opciót.
Rövidesen már bárhol feltűnhetnek a reklámok a Google keresőjében – pedig eddig csak a találati lista tetején voltak.